2012. április 25., szerda

Kész a randevú kendő. / Rendezvous is ready to go.

Helló,
Jóó sokáig tartott az elkészítése, mert közben sok minden más is bezavart, de nagyon élveztem, sokat tanultam belőle, és örülök a végeredménynek. nagyobb lett, mint vártam.
az eredeti minta: itt.
11 ismétlést kötöttem, kb 180 cm lett a legszélesebb részen, és 77 cm a közepén, a tetejétől az aljáig mérve. A színe élőben is pont olyan ezüstös, mint a képeken.
220 gr  Barka Díva fonalból kötöttem, 3 mm-es tűvel.
Jöjjenek a képek (kattints a képekre, ha nagyobban szeretnéd látni :)):

Hello,
I've knitted it vvvery slowly, because I was interrupted frequently with other things, but now it is ready, and I enjoyed a lot the work, I've learnt a lot and I'm satisfied with the result. It's bigger than expected.
Original pattern is here.
I've made 11 repeats, it is 180 cm large and 77 cm at the deepest point. It has really this silvery colour as pictured.
I've used 220 gr of Barka Diva (50%wool, 50% alpaca) 324 m/100 gr, knitted on 3 mm needles.
Pictures are below (click them if you wish to see bigger pictures):






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése