2012. április 28., szombat

első próbálkozások / first tentative

íme első próbálkozásaim egyike. hogy miben? nos... fonalfestésben :)
mindent ki kell próbálni, nem igaz :)
elsőre festettem pinkre, mályvára és zöldre, ezt a superwash fonalat. (75% superwash merino/25%poliizé 430m/100gr)
nem lett egyenletes, mit ne mondjak... nem tetszett, no.

here are one of my first tentatives. in what? so... I mean yarn dyeing. :)
A girl have to try everything, haven't she? :)
First I've used pink, mauve and green on this superwash merino yarn. (75% superwash merino/25%poly...something  430m/100gr)
it was not even at all. I cannot say more than I did NOT like it at all.




ezért hazavittem a festőkörből, és elkezdtem "alakítani". tettem rá egy kis ezt, egy kis azt, meg amazt... végül ez lett belőle... (ok, tudom, egy igazi festő mindent feljegyez, összetétel, stb... hát az még egy picit odébb van, de eljöhet ennek is az ideje és tere ;))
ilyen lett.
elfogadom.
annyira élveztem az egész festési folyamatot... bár elmehetnék egy workshopra egy igazi "festőművészhez" aki megtanít és utána magam is csak festenék és festenék. fantasztikus dolog ez a festés, nem tudok betelni vele. és még a gyerekeim is érdeklődve nézték, és csodálták. :)
köszönet nekik is érte, ezúton is. :)

so as soon as I've arrived at home I've begun to transform it a bit. I've used a bit of this, another bit of that... you can see the result on the picture below. :) (I know, ok, a real dyeing artist pick some note, quantities, etc... so I have a long way to go before arriving there, but the right moment could be here once. :))
this is what I've got at the end.
I accept it.
I enjoyed a lot the whole process of dyeing work, ... wish I could go to study and learn from a real dyeing artis during a workshop. Than I could always dyeing and dyeing some yarn for all eternity :) It is so amazing, I cannot express what I really felt. My children also were very interested and admired the process patiently, so I could do this.
And I have to return them thanks for the possibility. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése